miércoles, noviembre 29, 2006

Cap de setmana llarg al Pais Vasc

Vam sortir cap a Andoain el divendres 24 de Novembre, teníem reserva a una casa rural, concretament la casa es diu Txertota, vam estar molt bé, i tenen un restaurant on es menja fantàsticament, molt recomanable. Vam arribar cap a les 10 de la nit a la casa rural, vam sopar i a dormir, l'endemà vam anar a visitar Donostia, només està a 15km d'Andoain, és una ciutat realment maca, vam visitar el barri vell, la platja de la concha i vam pujar al monte Igueldo per veure la vista de la ciutat, vam passar un dia meravellós. El diumenge vam decidir anar per la costa de Donostia fins a Bilbao, es passa per uns pobles molt macos, vam fer parada a uns quants pobles com Zarautz, Bermeo, Gernika... vam dinar uns pinxos a Bermeo, i després vam anar a Bilbao, vam visitar el Guggenheim, i vam donar un passeig per la zona. El dilluns, vam decidir anar a Pamplona, per visitar la ciutat, i per estar mes a prop de casa, vam visitar tota la zona antiga, vam fer unes compres, alubias de Tolosa, pebrots del piquillo, espàrrecs, etc. Vam anar a dinar al cafè d’Iruña, un cafè amb mes d’un segle d’antiguitat, i finalment vam tornar cap a casa, va ser un cap de setmana genial.

Aquí us deixo unes poques fotografies de la zona.